阮浩棕早前在《隱形戰隊》中因飾演變態鏗少而彈出,為觀眾留下「嚇人」的印象,他在IG分享的不少劇照都目露兇光,非常可怕。不過隨住劇集播完,他的IG終於回復「清新」,近日他分享自己跟兩隻愛犬的合照,笑容燦爛一洗「兇」氣,而兩隻白雪雪的愛犬亦相當可愛狂吸Like!

阮浩棕接受《晴報》電話訪問,他表示兩隻愛犬都是比熊犬,兩兄弟分別叫Kyle同Casper,係同一胎兄弟。他說:「嚴格嚟講佢哋係我嘅侄仔,因為係我哥哥同呀嫂帶返嚟嘅,今年都10歲㗎啦!不過兩隻狗狗嘅性格好唔同!Kyle身形大隻啲,但係就比較細膽怕事,譬如佢每次聽到我媽媽煮餸時油煎炸嘅聲音,就會嚇到匿入房。而Casper外形會可愛啲,但就比較囂張,成日唔鍾意聽指令,就算用零食要佢『Sit』(坐下)同『Hand』(遞手手),佢個樣都會好唔樂意咁,好搞笑呀!」阮浩棕表示兩隻狗狗都好黐人,不過他在屋企就要「鏗少」上身,因為他負責管教,「只要佢哋兩隻一開始百厭,屋企人就會交畀我,一曳我爸爸就會嚇佢哋『叔叔嚟喇』,等佢哋冷靜番!」

阮浩棕多年前要中港兩邊走,經常都跟Kyle同Casper分隔兩地,難免都會掛住兩個「姪仔」,「最深刻係以前喺內地做嘢,每次離開屋企都有幾個月嘅時間,試過有一次我打開行李喼,佢哋即刻將最鍾意嘅玩具擺入去,好似畀個玩具代替佢陪我咁,真係好Sweet!嗰陣每次隔幾個月返到屋企,佢哋仲會好激動不斷咁撲上我身!」他笑言反而現時多留香港工作,就算拍完劇收工回家,都再沒有任何「福利」,事關狗狗已經習慣見到他,而且狗狗開始年紀大,精力有限。

阮浩棕視Kyle和Casper為重要的家人,特別是狗狗只有十幾年生命,作為主人就是他們的一切。見到狗狗比年輕時活力減少,難免擔心牠們會有返去「汪星」的一天。「未來嘅日子,我哋一家會繼續畀佢哋最好嘅照顧,而我都希望佢哋保持健康、開心、無憂無慮,繼續同我哋一齊愉快生活。」

Credit: skypost