視后林夏薇今年一口氣有3套劇集出街,有力在年底頒獎禮再衝擊「視后」。不過,原來她另有追求,做慣好人角色的她希望作零的突破,最想演反派、亦正亦邪的角色,挑戰自己。

林夏薇去年「神隱」專心拍劇,今年收成期一口氣推出3部劇集包括《廉政狙擊》、《法言人》及正在播出的《寵愛Pet Pet》。出名愛錫狗狗的她夢寐以求拍攝《寵》劇,當時同時間連踩兩劇也愈拍愈起勁,她說:「好想拍寵物題材,因為撞咗《法言人》差啲拍唔到,好彩兩邊劇組互相遷就,自己養狗狗好多年嘅經驗,好幫到拿捏劇裏面嘅感覺。」她又指因為愛犬「金豬」病了而寫下《因為有你》一曲,該曲最後獲監製錄用成為劇集插曲,令她覺得與劇集更添緣分。

薇薇在劇中與周嘉洛譜姊弟戀,現實中卻未曾試過,笑言可趁拍劇體驗不同人生,她說:「感覺幾特別幾新鮮,未試過姊弟戀,身邊朋友都係大過我,自己鍾意成熟穩重啲嘅,不過今次拍劇都顛覆咗我嘅諗法,年齡差距唔係問題,最重要係交流同埋感覺。」

講到劇接劇推出,絕對有實力再贏視后?她說:「獎項就言之尚早,自己拍劇唔係為攞獎,係享受拍攝過程,有睇《破毒強人》,好鍾意(胡)定欣亦正亦邪嘅角色,好想試下,想挑戰做壞人、反派。拍劇咁多年其實未試過做反派,自己亦冇包袱,因為我真人唔係咁。」又直言期待做反派:「做咗咁耐好人,做反派反差會好大,作為演員就係想接受唔同挑戰,豐富自己閱歷,依家好多復仇劇,反派都係有佢哋嘅原因,呢種角色好有挑戰,作為演員就係想感受角色嘅心底世界,自己好享受呢樣野。」

Credit: on.cc