由林夏薇、周嘉洛、梁菁琳、姜大衞、黃子恆、古佩玲、徐榮、陳庭欣、何沛珈、楊證樺和招浩明等人主演的新劇集《寵愛Pet Pet》,當中不少演員都有養寵物,甚至帶「小主人」一起開工客串此劇。在劇中飾演獸醫、養了一隻金毛尋回犬冬甩的林夏薇,在現實生活中養了3隻狗。儘管工作再忙,她都堅持做一個盡責任的好主人,在愛犬完成手術後,甚至瞓在地下陪牠休養,時刻相伴。

林夏薇平日與寵物一起生活,所以今次拍劇要跟小動物溝通,對她來說並不困難。周嘉洛曾表示她是「撩狗能手」,林夏薇接受《晴報》訪問時表示,拍戲時要與動物做對手,無論如何都有一定難度;幸好今次劇中飼養的冬甩十分聽話,拍攝時才能順利完成。但她就不忍心帶自己的寵物來客串劇集,「作為主人都唔想佢哋辛苦,同埋拍攝同玩唔一樣,需要顧太多嘢,我要專心拍戲,就好難兼顧小動物。劇入面嘅冬甩表演真係做得好好,好辛苦主人招浩明喺現場畀支持同協助。」

現實生活中,林夏薇絕對是一位「狗奴才」,家中養了3隻狗狗,分別是秋田犬金豬、哥基菠蘿和邊境牧羊犬木耳。她盡心盡力照顧3隻狗狗,就算再忙她每日都會抽時間與牠們交流。就算半夜收工累極,回家後都會跟3隻狗親親「請安」,她說:「每日返屋企都會同佢哋打招呼,同埋佢哋好忠誠,成日喺屋企等你返嚟。如果做嘢有需要,幾日唔可以喺屋企,就一定同佢哋講聲,叫佢哋唔好等門,如果唔講,佢哋真係會等好多日。」

林夏薇與3隻狗有很多美好的時光,除了經常帶牠們外出散步外,又會在大花園搭起帳篷一起玩露營。她又考慮到狗狗的關節問題,所以她特別帶小狗們去游水做運動。愛犬金豬曾患病,林夏薇跟其他狗主一樣,心痛如刀割。當時她貼身照顧愛犬,自己都特別感到難忘,「嗰次金豬要做大手術,當時金豬年紀都幾大,我好擔心佢。當日收工後就立即去醫院陪佢做手術。因為金豬好冇安全感,我知佢冇我哋喺身邊會好驚。我就想佢麻醉藥過咗,醒番嗰陣第一個會見到我。」

而且為了安撫金豬,林夏薇又跟醫生爭取,希望留醫一天後便可以帶金豬回家休養。完成手術後的狗狗需要特別監護,回家沒有護士24小時看管,林夏薇就自己負責,「每日我親自照顧金豬嘅飲食起居,做完手術真係要好好看管,怕佢會整到傷口,所以要睇得緊啲。嗰排差唔多日日都冇乜點瞓,時時刻刻喺佢身邊,陪佢瞓地下,瞓咗1個月,自己都腰骨歪晒,不過見到佢慢慢好番,咁我都安心啲。」

Credit: skypost