吳啟華在80年代,報考無綫藝員訓練班而入行,當年同學有劉青雲、陶大宇、吳君如、劉嘉玲、曾華倩、商天娥等等,畢業後,啟華參演過無數角色,直至1998年憑醫生「程至美」一角深入民心,更奪得無綫台慶「我最難忘的男主角」及「本年度我最喜愛的電視角色」,當時吸引廣告商垂青,要求啟華要以醫生造型接拍廣告。在2013年,啟華在《On Call 36小時II》飾演病理科顧問醫生洛文笙。

雖然啟華離開無綫已有8年,但今次重返娘家,他獲邀接拍由真實事件改編的新劇《非份之罪》的其中一個單元,並飾演醫生角色。近日,啟華開始投入拍攝工作,他接受《TVB娛樂新聞台》訪問,笑言感覺如返了老家一樣溫暖,笑說:「其實我一直都好想返嚟,公司冇搵我,冇辦法;呢個戲好特別,全部都係真人真事改篇,故事好感動。」

對於今次再次飾演醫生角色,啟華笑說:「可能啲人希望醫生好似我咁樣,唔希望見到醫生岩岩巉巉,講兩句又嚇一嚇你呀,但我呢啲唔會,講吓冇事,你好番晒㗎喇!」至於游嘉欣飾演啟華的女兒,貝安琪則扮演啟華的太太,游嘉欣說:「未見佢之前,覺得比較難接觸,但係見咗面之後,覺得佢好nice。」貝安琪亦大讚啟華很平易近人。啟華聞後即笑說:「唔同人有唔同感覺,年紀大嗰啲睇我演奸戲多,年紀後生啲冇睇,就覺得我好nice。」1994年,啟華在電影《九品芝麻官》飾演廣東四大狀師之一的方唐鏡,為人奸險巧詐,不知他是否講這部戲呢?

Credit: Sky Post