黃宗澤(Bosco)早前於廣州出席商演,幾層樓的商場逼滿過千粉絲,場面相當墟冚,Bosco到場時由停車場開始已有不少粉絲守候,由於活動場地要穿過不少地方才能到場,故一齊前行時都被粉絲簇擁。雖然今次大會更誇張出動超過50個保安維持秩序及保護Bosco,但某些粉絲都相當瘋狂,有些為了跟Bosco同𨋢而「硬闖」,更與多名保安糾纏多時𨋢門才可關上,就如屍殺電梯一樣,而在𨋢內的Bosco亦被嚇親,一度「戚眉」相當無奈。

說到有粉絲於網上投訴握唔到手,影唔到合照,他謂:「以前去商演都會同佢哋握手,但依家真係唔敢,因為握手都好易製造混亂,試過有啲粉絲差啲轆落樓梯,向前一推就全部一齊轆落去,實在太多人,就連邊啲係工作人員、邊啲係FANS都分唔到,一個握到第二個又想,咁就好混亂,好易發生人踩人事件,所以依家都唔敢,唔係唔想同佢哋互動,係怕有危險啫!惟有同佢哋微笑、點頭、SAY HELLO。」

Credit: on.cc東網