台慶劇《新聞女王》已播出3星期,劇集最高收視點是27.9,成為2021年至今黃金時段收視冠軍,稍後劇情會愈來愈緊湊,相信收視仍會繼續攀升。雖然大結局要22號才播映,但第26集大結局在內地平台已經搶先播放,飾演智障爸爸的陳山聰,為了去世女兒申冤,劇中的他狂飆演技,引來內地大批網民激讚。

故事講述陳山聰的女兒嘉嘉突然去世,為了查明真相,他去到幼稚園脅持多名小朋友,而「Man姐」佘詩曼(阿佘)則訪問山聰為其申冤,期間身陷險境,令觀眾看得緊張又刺激。不過最令觀眾難忘的,是首次演繹智障爸爸的山聰那種對女兒真情流露的父愛,演技相當虐心,引來大批網民留言大讚,而山聰早前接受東網訪問,透露這場戲雖然只拍了兩、三日,但他依然做足功課,並找來一名戲劇老師從旁指導,落足心機。

有網民留言大讚山聰:「這部劇他的演技驚艷到我了,看得我哭死」、「演技太好,跟着哭了」、「演得真的無敵好」等等,山聰開心表示:「尋日睇到好多網上留言,因為好多內地觀眾已經喺網上睇咗大結局,真心今次遇到呢個角色係緣份,唔係因為阿佘我都未必會接呢個角色,因為佢返嚟拍劇,佢又係我其中一個好好嘅朋友,佢難得返嚟我點都要撐佢,我都同佢講過客串或一個過鏡都會做,多謝佢。」山聰坦言今次角色超難演繹,自己都有一定壓力,所以找來戲劇老師全程作出指導,他說:「加上見到阿女又好好戲,所以個角色係難做嘅,情緒起伏好大,但做咗之後好爽,亦係我近年其中一個好鍾意嘅角色。」

去年首封視帝的山聰,表示攞完奬一刻便放下,同時希望自己可以再進步,他說:「今次個角色令我搵番一個原點,就係對演戲嘅初心,演好每個角色,好好彩真係可以遇到一個咁好嘅角色,見網上好多人留言同討論,亦好多人鍾意,我好開心,香港雖然未播,仲有兩周先大結局,希望大家繼續支持。同時慶幸呢套劇咁火咁爆,我又可以參與,希望可以開拍續集,但唔係搵我客串啦!」