原文:https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/entertainment/20201129/bkn-20201129162714669-1129_00862_001.html?conversationContext=3&conversationContext=3&fbclid=IwAR1FgLZtxYk_VLLxk1Sw1Z-R9S0a1e-ocf26JaAjEgoEN41YYnuxLF52uO8

邵氏出品的劇集《非凡三俠》現正在myTVgold正式上架,不少劇迷都急不及待追看,劇中演員王浩信、陳豪和鄭丹瑞接受《Tiger's Talk》訪問,主持人伍詠薇和林盛斌(Bob)都形容3位是圈中「型爸」,跟他們大談子女經。

王浩信表示女兒現時8歲,父女關係非常好,他說:「我哋個世界都仲係一齊,大家會傾心事,我有時拍戲拍咩都會同佢講,放假時候,我哋會一齊去做運動、睇書、打機,佢學識游水同踩單車都係我親自教佢。有時佢直情唔小心叫我做Bro(兄弟)。」

而陳豪的3個小朋友分別6歲、5歲和4歲,對於陳豪3年抱3,連Bob都讚他厲害,陳豪即時面紅說:「唔係刻意,不過一行埋就有......」

連「多仔公」阿Bob都讚厲害呀!
問到會否能接受女兒帶男友回家的一刻?王浩信唉聲嘆氣說:「我依家就係想維持Bro(兄弟)關係,將來真係拍拖都唔好離我太遠,被人hurt完都返嚟話我知,等我開解佢,唔好自己匿埋。由細細個開始建立友誼,可能將來佢去蘭桂坊會帶埋我呢?」身旁的鄭丹瑞不禁冷笑潑冷水。