無綫熱播劇《隱形戰隊》在昨晚(15日)及今晚(16日)的劇情,飾演殺手的羅孝勇亦是贏盡好評,尤其𨋢內槍戰一幕,就連監製文偉鴻亦大讚:「從未見過咁有型嘅羅孝勇。」對於獲監製讚有型,羅孝勇受訪時謙稱謂:「我十分多謝Jazz監製同拍攝團隊對我嘅幫忙同照顧,亦都好多謝武師同我一齊分析動作上點樣可以配合鏡頭打得更好睇。今次好難得,因為終於可以拍到自己好鍾意嘅動作戲,我亦都覺得係緣份,因為咁啱我參加完《明星運動會前哨戰:Fight 盡》拳擊賽攞咗冠軍,當時為咗個比賽我都操練咗好一段時間,所以無論體格定精神上都比較ready去拍打戲。」

談到大獲好評的𨋢內槍戰,羅孝勇謂:「其實呢場戲有個難處,因為我件護士衫係短袖,手臂唔可以加保護墊,真係所有打鬥場面都要硬頂,但為求有真實感,我都豁出去希望盡力做好,最後喺唔係好多Take之下順利完成。不過返到屋企兩隻手臂其實瘀晒,依家睇返原來大家咁鍾意呢場戲,咩都值得啦。」

Credit: on.cc